Sådan arbejder vi

I Nordea-fonden arbejder vi for at fremme gode liv i Danmark, Grønland og Færøerne. Læs her, hvordan vi i administrationen arbejder med ansøgninger, strategier og governance.

Sådan behandler vi ansøgninger

Alle uddelinger starter med en dialog med fonden og besluttes af fondens bestyrelse. Læs her, hvordan Nordea-fondens administration behandler ansøgninger.

Governance: Rammer for fondens ledelse

Få et overblik over fondens vedtægter, formål, værdier, retningslinjer mm.

Strategier

Nordea-fonden udarbejder flerårige strategier, der sætter retningen for administrationens arbejde.

Whistleblower-ordning

Nordea-fonden har etableret to whistleblower-ordninger. Den ene drejer sig om forhold i fondene. Den anden om forhold hos støttemodtagere.

Behandling af personoplysninger

Nordea-fonden er dataansvarlig som defineret i Persondataforordningen, og fonden sikrer, at persondata behandles i overensstemmelse med lovgivningen.

Samarbejde med Nordeas filialdirektører

Med hjælp fra Nordeas 100 danske filialdirektører ønsker Nordea-fonden at sikre, at alle egne af landet kender til fondens lokale støttemuligheder.

Cookie-politik

Nordea-fonden benytter cookies på hjemmesiden til at følge brugernes adfærd og brug.

Nyhedsbrev

Tilmeld dig 'Nyt om gode liv'

Få nyheder, gode råd til ansøgningsprocessen og nyt om støttemuligheder direkte i din indbakke. 

Nordea-fondens nyhedsbrev er til alle, der arbejder med projekter, hvor aktiviteter og fællesskaber er nøgleord.

Du hører fra os ca. 10 gange om året.